lördag 22 augusti 2009

Här är jag..



Zendra Karin Linnéa Cessan Stenvall heter jag och föddes 2009-08-20 21:56 på Västerås BB.
Jag är 51 cm lång, väger 3960g och har mörkt fint hår :D
Namnet Zendra har mamma kombinerat själv och enligt svenskanamn.se så finns det ingen mer i Sverige som heter så. Karin kommer ifrån Pappas släkt, Linnéa ifrån Mammas släkt och Cessan ifrån Mamma.

Idag är jag 2 dagar gammal och äter, äter, äter och äter hela tiden så mamma blir galen på mig.

Här kommer vi att skriva alla galna grejer jag gör samt hur jag växer så det knakar, bilder kommer det också att finnas :D

1 kommentar:

  1. Det var märkligt. För 15 år sedan hittade jag på namnet Zendrah. Det är huvudrollsinnehavaren i en bokserie jag håller på att skriva. Jag har sedan jag uppfann namnet använt det som nickname i olika forum. Och då i början existerade det inte någonstans. I flera år fick jag ha namnet ifred tills helt plötsligt för några år sedan det började ploppa upp på allsköns ställen. :)

    Om jag velat ha det verkligen ifred så skulle jag nog inte använt det på flera forum på internet.

    Med vänlig hälsning

    AC Garpebo

    SvaraRadera