måndag 24 augusti 2009

Återbesök

Idag har jag varit på återbesök eftersom vi åkte hem så tidigt ifrån förlossningen.
Jag ska tydligen få en remiss till ortopeden för att kontrollera mina höfter men läkaren sa att det kanske inte är någonting alls så jag kanske kan slippa sån där benställning.
Skulle också få åka och göra UL på hjärtat då dom hörde blåsljud på mitt hjärta, dom ringde så vi fick komma redan idag eftersom vi redan befann oss i Västerås hos moster.
Tydligen så har jag två små små hål som borde växa igen av sig självt..ska på återbesök om ett halvår ungefär för att se om det blivit någon skillnad.

Sen åkte vi till H&M där jag fick 2 rosa pyjamaser med fjärilar och 2 rosa byxor.
Efter det så åkte vi till Farmor och Jürgen och hälsade på men jag sov mest.

Jo..sen när vi kom hem hade jag ett paket i postlådan med en leksak som ska hänga i vagnen :D
Tack snälla Kristina, Göran och Lilly :D Men jag har ingen vagn att hänga den i än så vi får hålla tummarna på att Mamma och Pappa lyckas sälja storebrors vagn snabbt så dom kan köpa en syskonvagn åt oss istället.

Nu säger Mamma att vi ska lägga oss så nu kan jag inte skriva mer :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar