söndag 30 augusti 2009

Phil & Ted sport

Heter vagnen vi köpte på blocket idag :D
Mamma såg en annons i morse på blocket om en Röd P&T med massa extra grejjer till som Pappa ringde på, mormor lånade ut det som saknades så vi kunde åka och köpa den åt mig och brorsan.
Förutom vagnen så följde det med en mjuklift, en midjeväska som fungerar som en liten liten hängväska som man hänger på styret, 2 större sidoväskor som man kan använda antingen som shopping väskor eller skötväskor, en större nätväska att lägga i varukorgen under så saker inte ska trilla ut, och tillslut ett regnskydd.

Såhär ser alla de olika varianterna man kan göra med vagnen ut. (se bild)


Vi tog en liten premiärtur hem till mormor för att visa upp vagnen..som innan sagt att hon inte gillar den, men nu blev det andra bullar...var ju en riktigt smart vagn :D
Så just nu använda sen som bilden längst ner till vänster, jag ligger under i en mjuklift och mamma säger att det är som en hängmatta nästan. När jag blir större kommer vi åka som bilden längst ner till höger..tills brorsan tröttnar på vagn för då får jag åka själv precis som på bilden högst upp till vänster :D

Sen så när brorsan växt ur vagnen..så kanske mamma kan köpa en rosa klädsel till vagnen hihi..får se om jag lyckas övertala mamma och pappa till det :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar