lördag 29 augusti 2009

Vagn..?

Nu har iaf mamma lyckats sälja storebrorsans vagn så nu har vi mer hälften av pengarna till en ny vagn, nu saknas det "bara" 3135:-. Så tills vidare får mamma gå och bära på mig ute så det blir inga långa promenader för bärselen gillar inte jag alls och mamma får ont i ryggen av den.

Mamma har kikat på blocket men alla vagnarna ligger dyrt även där..fastän dom är skavda lite här och där och tyget är nött och är 2 år gamla..så varför köpa en begagnad sliten vagn för bara 1000:- mindre än vad en sprillans ny vagn kostar.
Det är iaf en smart vagn..för när storebror väl tröttnat på att åka vagn så behöver man inte sälja syskonvagnen för man kan plocka bort ena sätet så att det blir en enkelvagn..mindre bök med att sälja och köpa nytt sen. Jag ska nog övertala mamma att testa med att köpa en trisslott..jag har hört att man kan vinna pengar på en sån fast det kan även vara bortkastade pengar.

Nu ska jag sova en sväng.. kram på er :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar